فرش وینتیج دستباف

فرش وینتیج دستباف
0
فرش نوشت 0 0

فهرست محتوا

فرش وینتیج دستباف ( Vintage Carpet ) یا فرش کهنه نما از آنجایی که شدت رنگ کمتر و کهنگی خاصی در آن وجود دارد مورد پسند بسیاری افراد واقع شده و چون شباهت بسیاری به فرش هایی با قدمت بالا دارد نگاه های زیادی را به خود جلب کرده است.

وینتیج یک اصطلاح فرانسوی بوده و به لوازم عتیقه ای که عمر آنان بالای بیست سال است اطلاق می شود. از این رو فرش هایی را که همانند فرش های عتیقه ظاهری کهنه دارند فرش وینتیج یا فرش کهنه نما گویند.

کسانی که در صنعت فرش فعالیت می کنند با ایجاد تغییراتی در فرش نو، رنگ اولیه را کم رنگ تر نموده و گاهی اوقات کاری می کنند تا بخشی از فرش ساییدگی پیدا کند و در نتیجه مشابه فرش های کهنه به نظر برسد. فروشگاه اینترنتی گره کارپت با عرضه جدیدترین و زیباترین انواع فرش های وینتیج دستباف سعی دارد تا زیبایی منحصربفردی را در منزل شما به ارمغان بیاورد.

سبک فرش وینتیج دستباف

فرش وینتیج دستباف جایگاه ویژه ای برای طراحان مدرن و کلاسیک و نیز عموم مردم دارد. این نوع فرش گاهی بر اساس سبک بوهو ( Boho Style ) به کار می رود. به طور کلی افرادی که به دکوراسیون های سنتی و قدیمی و یا کلاسیک علاقمند هستند می توانند تنوع انتخاب بالایی در میان فرش دستباف وینتیج داشته باشند. افرادی هم که خواهان دکوراسیون مدرن هستند می توانند با تغییر ساختار کلیشه ای مدرن و بهره گیری از یک فرش دستباف وینتیج فضای منزل خود را عوض کرده و حال و هوایی تازه به ارمغان بیاورند. همچنین می توان با استفاده از فرش دستباف کهنه نما در یک منزل مدرن ترکیبی از زندگی سنتی و مدرن ایجاد کرد.

فرش دستباف وینتیج

 

فرش دستباف وینتیج

مزایای فرش دستباف وینتیج

  • ماندگاری و عمر بالا: فرش دستباف کهنه نما دارای طول عمر بالایی بوده و می توان سالیان سال از آنها استفاده نمود.
  • تنوع رنگ بالاتنوع رنگ در فرش دستباف وینتیج بسیار بالا بوده و شما می توانید به راحتی با هر قسمت از منزل خود به راحتی آن را هماهنگ سازید
  • وزن سبک: یکی دیگر از مزایای فرش کهنه نما وزن سبک آن بوده و اینکه می توان به راحتی آن را جابجا و حمل و نقل نمود.

خصوصیات منحصر بفرد فرش های وینتیج دستباف

ارمغان زیبایی: ظاهر زیبای این فرض ها در دکوراسیون منزل چشم هر بیننده ای را به سوی خود می کشاند.

لطافتی خاص: از آنجایی که مواد با کیفیت در این فرش ها به کار می روند در نتیجه آنها با لطافتی خاص توأم هستند

قیمتی مناسب: قیمت این فرش ها با وجود شباهت بسیار به فرش های گرانقیمت به مراتب از فرش های اصلی دستباف پایین تر بوده و کسانی که به سنت و اصالت ایرانی اهمیت می دهند می توانند با هزینه ای کمتر اقدام به خرید فرش دستباف وینتیج نمایند.

نظرات کاربران